by Natalia SzułdrzyńskaOrkiestra, soliści i orkiestra Trakt-akt na flet kontrabasowy, klarnet kontrabasowy, saksofon basowy i orkiestrę (2021- work in progress) Wpośródwietrzne wstępowanie na dwa flety i orkiestrę (2018 – 2019) Poruszenia woli na orkiestrę (2005 – 6) II Symfonia (2004 – 2005) Hommage à Tadeusz Kantor na orkiestrę (2003) Koncert na klarnet basowy i orkiestrę (2003) Solilokwium II. Pejzaż myśli zamarzłych na klarnet basowy i 20 instrumentów smyczkowych (1999) Duży zespół, soliści i duży zespół (10 i więcej muzyków) Dziesięciobojokrąg na 10 obojów w rozmieszczeniu przestrzennym (2023) Drogi powietrza. Splątane echa. Koncert podwójny na amplifikowany flet kontrabasowy, amplifikowany klarnet kontrabasowy B i orkiestrę kameralną w rozmieszczeniu przestrzennym (2016 – 2017) III Symfonia na sopran, baryton, fortepian na 4 ręce i orkiestrę kameralną w rozmieszczeniu przes trzennym (2011 – 2013) Postgramatyka Miłosza na 15 instrumentów (2011) Meandry – Warstwy – Mechanizmy na duży zespół kameralny (2002 – 2003) I Symfonia na 20 instrumentów (2001 – 2002) Koncert na saksofon altowy i orkiestrę kameralną (2001, rewizja 2003) Muzyka kameralna (3-9 muzyków) Warszawiatr na 2 głosy wokalne, 2 fortepiany i 2 perkusje (2021) Mgnieniodrżenia na 2 flety i fortepian (2021) Promień wszechbieli na duet akordeonowy i kwartet smyczkowy (2018) Opływ/Przepływ/Upływ na 8 wiolonczel amplifikowanych przestrzennie (2014) Chorągwie na kwartet basowych fletów prostych (2010) Różnia na dwa fortepiany i dwie perkusje (2007 – 2010) Retoryka niedo – …/Niedo… – retoryka na kwartet smyczkowy (2007, revised: 2015) Stale obecna tęsknota na klarnet basowy, perkusję (marimbę, wibrafon), fortepian i skrzypce (2005) Przyjaciele Kaspara Hausera na flet, klarnet basowy, saksofon altowy, wibrafon, klawesyn i kwar tet smyczkowy (2004) Enfant terrible na flet, klarnet, puzon, perkusję, fortepian, skrzypce i wiolonczelę (2003 – 2004) Ballada II na klarnet basowy, marimbę i skrzypce (2003) Ballada I na klarnet basowy, harfę i wiolonczelę (2002) Toccata holenderska na dwa klarnety basowe i dwa fortepiany (2002) Solilokwium I. Umysł wrzący na flet, klarnet, puzon, perkusję, fortepian, skrzypce i wiolonczelę (1999) Duet Cisze różne 3 utwory na baryton i fortepian do słów Cypriana Kamila Norwida (2024) Kooperatywa III. Plac wibrującej nieobecności na klarnet basowy i akordeon (2018 – 2022) Trajektoria afektywna na saksofon basowy i fortepian (2019) Flarea na flet i harfę (2017 – 2018) Półskrzenie – półśnienie na perkusję i fortepian z amplifikacją przestrzenną (2017) Pochodna na flet (flet basowy) i fortepian w amplifikacji przestrzennej (2016) Zmienna ulotna na fortepian i perkusję (2015) Dwumian α dla dwóch flecistów (2012) Dwumian β na saksofon tenorowy i klarnet basowy (2012) Kooperatywa II na wiolonczelę i akordeon (2010) List niedokończony…, list odnaleziony… na duet perkusyjny (2008) Akt oskarżenia w formie ronda na duet perkusyjny (2008) Rozedrgranie na dwa fortepiany (2006) Hommage à György Kurtág 21 miniatur na skrzypce i klarnet basowy (2005 – 2006) Passacaglia in memoriam Alfred Schnittke na klarnet basowy i fortepian (2005) Kooperatywa I na saksofon altowy i akordeon (2005) Bagatela 3 na dwa puzony (2004) Bagatela 2 na klarnet i klarnet basowy (2003) Bagatela 1 na saksofon altowy i saksofon barytonowy (2003) Solo Księga dźwigni na klarnet kontrabasowy solo (2022-2023) Mikrologia (czule) stosowana na wiolonczelę (2013) Kontr – atrofia na saksofon (tenorowy) (2012) Gest i puls na skrzypce z amplifikacją przestrzenną (2010) Poetyka niedo – …/Niedo… – poetyka na klawesyn (2007) Nieuspokojenie na klarnet basowy (2005) P. S. na fortepian (2005) P. S. na klawesyn (2005) Edukacyjne Inicjały dla Szkoły Muzycznej w Grajewie na 8 skrzypiec (2005)